Pelipassit

Pelipassi vaaditaan jokaiselta pelaajalta, joka osallistuu Suomen Lentopalloliiton ja sen alueiden järjestämään sarjatoimintaan ja turnauksiin

Huom! Uudelle 1.9. alkavalle kaudelle voi pelipassin ostaa aikaisintaan 1.9. ja viimeistään 30.9. mennessä. Pelipassin voimassaoloaika on 1.9.-31.8.

Kauden 2023-24 Nuorten (2004 – 2010 syntyneet nuoret (A-, B- ja C-nuoret) passilla voi pelata kaikissa lentopalloliiton ja alueiden alaisissa sarjoissa. Sen hinta on 88€ / 125€ (sisältäen vakuutuksen)

Ohje pelipassin ja vakuutuksen ostamiseen:

1. Mene osoitteeseen www.suomisport.fi ja kirjaudu Sporttitilille.

2. Aloittaaksesi tilisi luomisen tai kirjautuaksesi sisään, anna sähköpostiosoitteesi tai puhelinnumerosi, johon voit vastaanottaa tekstiviestejä. Alaikäisen lapsen huoltaja: käytä omaa yhteystietoasi.

3. Jos käytit sähköpostiosoitettasi, saat sähköpostiisi linkin, jonka kautta voit jatkaa tilisi luomista. Jos käytit puhelinnumeroasi, saat tekstiviestinä kirjautumiskoodin, jonka syöttämällä voit jatkaa tilisi luomista.

4. Korotettavan pelipassin osto tapahtuu samalla tavalla kuin alkuperäisen lisenssin osto.

5. Aloita osto valitsemalla ’Osta pelipassi’.

6. Valitse oletko ostamassa pelipassia itsellesi vai huollettavalle lapsellesi. Jos olet ostamassa pelipassia lapsellesi, pyydetään sinua ensin täyttämään lapsesi tiedot.

7. Hae laji, johon olet ensisijaisesti hankkimassa pelipassia.

8. Näet valitsemaasi lajiin sinun ikäisellesi liikkujalle myynnissä olevat pelipassit. Valitse haluamasi pelipassi.

9. Valitse pelipassiseurasi tai jos sinulle ei ole seuraa, valitse ”aa seurattomat” ja alueesi

10. Valitsemasi laji ja pelipassi saattavat vaatia vakuutuksen. Jos näin on,valitse haluamasi vakuutuskorotus tai ilmoita, että olet hankkinut vakuutuksen muualta.

11. Varmista vielä yhteenvedosta, että kaikki on kunnossa. Tarvittaessa pääset muuttamaan tekemiäsi valintoja klikkaamalla yhteenvedon kohtia. Kun kaikki on kunnossa, klikkaa ’Hyvältä näyttää, jatketaan maksamaan’. Tämän jälkeen sinua pyydetään vielä täydentämään osoitetietosi, jos niitä ei vielä ole profiilissasi.

12. Valitse haluamasi maksutapa ja siirry suorittamaan maksu.
HUOM Maksun välittäjänä toimii SVEA. Jos valitset laskuvaihtoehdon, maksuusi lisätään palvelussa näkyvä laskutuslisä. Valittaessa lasku- tai erämaksuvaihtoehdon, teet laskutussopimuksen Lindorffin ja SVEA:n kanssa, et Suomen Lentopalloliiton kanssa.

13. Suorita maksu valitsemallasi maksutavalla ja tämän jälkeen palaa myyjän palveluun. Saat ostoksesi maksutiedot sähköpostiisi ja näet ostamasi pelipassin ja vakuutuksen tiedot aina omassa profiilissasi.

Kaikki pelipassit hankitaan Suomisport-palvelun kautta. Pelipassi tulee maksaa (laskuvaihtoehto) ehdottomasti siinä olevaa viitenumeroa käyttäen. Virheellisesti maksettujen lisenssimaksujen (esim ilman viitettä maksetut maksut) korjauksista/palautuksista veloitamme 5 euron käsittelykulut.