Pelaajatiedot, jäsenlomakkeet ja maksutiedot

Korpilahden Pyrinnön pelaaja- ja jäsentietolomakkeet, pelaajamaksut ja jäsenmaksut

Korpilahden Pyrintö ry. on Suomen Lentopalloliiton, Työväen Urheiluliitto ry:n ja Keski-Suomen Liikunta ry:n jäsen.

Sivun vasemmasta laidasta löydät linkit pelaaja- ja jäsentietolomakkeisiin sekä maksutietoihin. Kaikki joukkueiden pelaajat ja harrastajat täyttävät pelaajatietolomakkeen ja maksavat pelaajamaksun 150€, joka sisältää 10€ jäsenmaksun. Nämä tehtyään he ovat seuran jäseniä. Jäsentietolomakkeen täyttävät ja 10€ jäsenmaksun maksavat vain seuran jäseniksi liittyvät henkilöt, jotka eivät ole pelaajia (valmentajat, joukkueenjohtajat, muut toimijat, kannatusjäsenet, jne).

Lisäksi sarjoissa pelaavien ja turnauksiin osallistuvien pelaajien tulee maksaa erikseen Pelipassi. Tästä tietoja lisää kohdassa pelipassit!

Huomioithan seuraavat asiat:

Korpilahden Pyrinnöllä ei ole vakuutusta pelaajien tai liikuntakerholaisten tapaturmien varalle. Siten seura ei ota vastuuta mahdollisista loukkaantumisista. Jos pelaaja tai liikuntakerholainen osallistuu Korpilahden Pyrinnön toimintaan ilman vakuutusta, vastuu on pelaajalla/huoltajilla.

Jos pelaajalla ei ole vakuutusta, joka kattaa mm. tapaturman ohjatussa harrastustoiminnassa, vakuutuksen voi hankkia joko Lentopalloliiton lisenssivakuutuksena tai henkilökohtaisena tapaturmavakuutuksena vakuutusyhtiöstä.

Nuori/lapsi edustaa Korpilahden Pyrintöä, harjoituksissa, peli-, turnaus- ja leirimatkoilla. Pyrinnön toiminnassa ei hyväksytä tupakointia, alkoholin käyttöä eikä energiajuomia. Jos näitä havaitaan, ei nuori/lapsi voi pelata siinä turnauksessa/pelissä ja asiasta ilmoitetaan vanhemmille. Toistuvista rikkomuksista keskustellaan erikseen ja tilanteen mukaan voimme tehdä esim. lastensuojeluilmoituksen. Näistä tilanteista ilmoitamme kuitenkin aina etukäteen vanhemmille.

Seurassamme noudatetaan myös hyviä käytöstapoja ja turnaus/pelimatkoilla. esim. otamme hatun/lippiksen pois päästä aina sisätiloissa ollessamme. Kiinnitämme myös huomiota hyvään käyttäytymiseen myös harjoituksissa. Toisille ei kommentoida epäonnistumisista, valmentaja päättää kuka milloinkin on kentällä ja ainoastaan aikuiset huomauttaa toisille huonosta käyttäytymisestä. Peliaikaa annetaan kaikille pelaajille kauden aikana tasaisesti.

Valmentajat ja muut seuran aikuiset sitoutuvat noudattamaan samoja sääntöjä ja käytöstapoja.

Harrastaja sitoutuu noudattamaan hyviä käytöstapoja. Mikäli seuratoiminnassa ilmenee kiusaamista tai väkivaltaista käyttäytymistä otetaan huoltajaan välittömästi yhteys ja lisäksi seura voi poistaa harrastajan määräajaksi tai kokonaan toiminnasta.

Jos lapsellasi tai sinulla on jotain mitä valmentajan tulisi tietää, niin kerro asista suoraan valmentajalle.