Kannattajajäsenyys

Kannattajajäsenyys:

Korpilahden Pyrinnön toiminnan tavoitteena on tarjota laadukasta, mukavaa, kehittävää ja innostavaa matalankynnyksen lentopalloharrastus kaikenikäisille nuorille ja myös aikuisille - sekä tavoitteellisesti että harrastuspohjalta. Toimintamme mahdollistavat talkoopohjalla työskentelevät 'toimitsijat'; valmentajat, joukkueenjohtajat, hallituksen jäsenet sekä lukuisat talkoot ja turnaukset mahdollistavat vanhemmat. Nåin toimimalla pystymme tarjoamaan edullisen, matalankynnyksen harrastamisen.

Meitäkin on valitettavasti koskettaneet kustannustennousu mm. salivuokrien hintojen tuplaannuttua syyskuussa 2023. Reagoimme tähän välittömästi ja käynnistimme aktiviisen varainhankinnan joukkueen ja vanhempien voimin myymällä mm. Kakkutukun tuotteita ja Joulukuusia, hankkimalla sponsoreita ja lisäten kotiturnausten kahvilatoimintaa.

Kaikki tuki on tarpeen ja liittymällä kannattajajäseneksemme varmistat sen, että edullinen ja tasokas lentopalloharrastaminen jatkuu Korpilahdella!

Kannattajajäsenmaksu on minimissään 50€.

Kiitos kun olet mukana Pyrinnön toiminnassa!

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.