Hallitus tiedottaa

Ilo, ystävyys, joukkue

Korpilahden Pyrintö jatkaa Tähtiseurana!

Puheenjohtajamme Perttu Nuijan periksiantamaton työ ja yhdessä tekemisen meininki vakuutti Tähtiseura-auditoijat ma 28.8.2023. Kiitos kannustavasta sparrauksesta ja palautteesta Hannalle. Tässä vielä makupaloja saamistamme kehuista:

Teidän seurassa vallitsee ihana ilmapiiri! Vaalikaa sitä, ja ottakaa lisää hyviä tyyppejä mukaan toimintaan. // Teidän keskinäistä vuorovaikutusta on kiva seurata sivusta. Puhutte todella kauniisti ja kunnioittavasti toisillenne ja annatte tilaa kaikille. // Nuoret jotka olivat eilen paikalla olivat aivan mahtavia! Niin reippaita, rohkeita, avoimia ja osasivat kuvailla hienosti omia näkemyskiään. // Illan aikana syntyi valtava määrä ideoita. Toivon mukaan pidätte pian seuraavan seuraillan, jossa käytte idealistaa läpi ja lähdette pohtimaan mitkä lähtevät toteutukseen ja millä aikataululla. // Talous on seurassanne hyvissä kantimissa ja budjetti realistinen.

Ja toki kehitettävääkin löytyi, mutta niitä lähdemme työstämään yhdessä tällä mahtiporukalla, joten pysykäähän linjoilla!

Terveisin,

KorPyn hallitus