Tärkeää tietoa Poweriin lähtijöille!

POWER CUP SALOSSA 29.7. – 1.8.2021

Power Cup -tapahtuma on siirretty heinä-elokuun vaihteeseen. Tapahtuma avataan C, D ja E -ikäluokille ja sarjoihin otetaan ilmoittautumisjärjestyksessä yhteensä 400 joukkuetta. Joukkuemäärää rajaamalla taataan tapahtuman turvallisuus.

Ilmoittautumislomake on normaalisti käytössä. Älkää maksako pelipasseja ennenkuin joukkueen osallistuminen on vahvistettu!

Turnaukseen osallistuminen maksaa 180€/pelaaja. Summa koostuu peruspassista (160€) sekä lisäyöstä (20€). Mikäli samasta perheestä osallistuu useampi henkilö, yhdelle ostetaan peruspassi ja muut pääsevät perhepassin hinnalla (-10€). Tällöin ensimmäisestä osallistujasta maksetaan 180€ ja seuraavista 170€.

Saloon lähdetään Korpilahdelta yhteisillä kyydeillä jo keskiviikkona 28.7. Tarkempi lähtöajankohta ja kyytijärjestelyt ilmoitetaan myöhemmin.

Ilmoittaudu Power Cup -turnaukseen alla olevan lomakkeen kautta 15.5.2021 mennessä. Ilmoittautumista ei kannata jättää viime tippaan, sillä joukkueet otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä.

Valmentaja ilmoittaa, kun oman lapsen Power Cup -joukkue on saatu kokoon. Maksakaa heti sen jälkeen osallistumismaksu 180€/170€ Korpilahden Pyrinnön tilille (FI94 5166 0220 0196 72). Maksaessa laittakaa viestikenttään lapsen nimi/Power Cup.

Ilmoittautuminen on sitova. Passimaksun palautus voidaan tehdä ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

Lisätietoja tapahtumasta: https://www.powercup.fi/
Jos teillä on kysyttävää, voitte ottaa yhteyttä hallituksen Power Cup -vastaavaan Hanna Härmälään: 050 309 1131 tai hannaeharmala@gmail.com.

Power Cup -paitojen kokotaulukko on täällä:
Paitojen kokotaulukko

Ilmoittautuminen:

Tietosuojaseloste

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.