Tärkeää tietoa Poweriin lähtijöille!

Power Cup Imatralla 7.-11.6.2023

Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Tapahtuma järjestetään aina kesäkuun alussa, ensimmäisellä viikolla koulujen päättymisen jälkeen. Pelit pelataan ulkokentillä ja mukana on tuhansia lapsia ja nuoria 25 eri sarjassa. Myös majoituskouluilla on vilinää, kun eri seurojen joukkueet ovat yhteismajoituksessa kisapaikkakunnan kouluilla. Lentopallon lisäksi Power Cupissa on paljon oheisohjelmaa ja erilaisia oheistapahtumia.

Tämän vuoden Power Cup pelataan 8.-11.6. Imatran Ukonniemessä, Saimaan vesistön läheisyydessä. Myös vapaa-ajan ohjelmassa tulee todennäköisesti olemaan vesielementtejä!

Turnaukseen osallistuminen maksaa 200€/pelaaja. Summa koostuu peruspassista (180€) sekä lisäyöstä (20€). Lähdemme Imatralle jo keskiviikkona 7.6., jotta olemme torstaina paikan päällä valmiina ensimmäisiin peleihin.

Power Cup -turnaukseen ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella 20.2.2023 mennessä.

Myös osallistumismaksu 200€ on maksettava Korpilahden Pyrinnön tilille (FI94 5166 0220 0196 72) 20.2.2023 mennessä. Maksaessa laittakaa viestikenttään lapsen nimi/Power Cup.

Ilmoittautuminen on sitova. Passimaksun palautus voidaan tehdä ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

Pyrintö järjestää yhteiskuljetuksen Imatralle ja bussi on mukana koko turnauksen ajan. Kuljetusjärjestelyistä ja kyytimaksuista lähetetään tarkempaa tietoa myöhemmin keväällä.

Lisätietoja tapahtumasta: https://www.powercup.fi/

Jos teillä on kysyttävää, voitte ottaa yhteyttä hallituksen Power Cup -vastaavaan Hanna Härmälään: 050 309 1131 tai hannaeharmala@gmail.com.

Power Cup -paitojen kokotaulukko on täällä:
Paitojen kokotaulukko

Ilmoittautuminen:

Tietosuojaseloste

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.