Tärkeää tietoa Poweriin lähtijöille!

Power Cup Kauhavalla 8.-12.6.2022

Power Cup on maailman suurin lasten ja nuorten lentopalloturnaus. Tapahtuma järjestetään vuosittain kesäkuun ensimmäisellä viikolla koulujen päättymisen jälkeen. Pelejä pelataan 25 eri sarjassa ja mukana on kaikenikäisiä tyttöjä ja poikia alle kouluikäisistä 22-vuotiaisiin. Lentopallon lisäksi Power Cupissa on paljon oheisohjelmaa ja erilaisia oheistapahtumia. Tämän vuoden Power Cupin erikoisuutena on yhteistyö PowerParkin kanssa. Osallistujille on varattu mahdollisuus vierailla PowerParkissa ja pelaajien kisapassi sisältää huvipuistorannekkeen!

Turnaukseen osallistuminen maksaa 205€/pelaaja. Summa koostuu peruspassista (185€) sekä lisäyöstä (20€). Mikäli samasta perheestä osallistuu useampi henkilö, yhdelle ostetaan peruspassi ja muut pääsevät perhepassin hinnalla (-10€). Tällöin ensimmäisestä osallistujasta maksetaan 205€ ja seuraavista 195€.

Power Cup -turnaukseen ilmoittaudutaan alla olevalla lomakkeella 19.2.2022 mennessä.

Myös osallistumismaksu 205€/195€ on maksettava Korpilahden Pyrinnön tilille (FI94 5166 0220 0196 72) 19.2.2022 mennessä. Maksaessa laittakaa viestikenttään lapsen nimi/Power Cup.

Ilmoittautuminen on sitova. Passimaksun palautus voidaan tehdä ainoastaan lääkärintodistusta vastaan.

Pyrintö järjestää yhteiskuljetuksen Kauhavalle ja bussi on mukana koko turnauksen ajan. Kuljetusjärjestelyistä ja kyytimaksuista lähetetään tarkempaa tietoa myöhemmin keväällä.

Lisätietoja tapahtumasta: https://www.powercup.fi/

Jos teillä on kysyttävää, voitte ottaa yhteyttä hallituksen Power Cup -vastaavaan Hanna Härmälään: 050 309 1131 tai hannaeharmala@gmail.com.

Power Cup -paitojen kokotaulukko on täällä:
Paitojen kokotaulukko