Jäseneksi

Nyt on aika ilmoittautua jäseneksi ja maksaa

Korpilahden Pyrinnön jäsenmaksu

kaudelle 2022-2023!

Jäsenmaksu:

Korpilahden Pyrintö ry. on Suomen Lentopalloliiton, Työväen Urheiluliitto ry:n ja Keski-Suomen Liikunta ry:n jäsen.

Jäsenmaksu on sisällytetty pelaajilla ja harrastajilla pelaajamaksuun.

Toivomme vanhempien, yhteistyökumppaneiden ja kaikkien niiden jotka haluavat tukea lentopallotoimintaa Korpilahdella ja mahdollistaa toiminnan jatkumisen ja tulevaisuuden, liittyvän jäseneksi.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä oheisen lomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun Korpilahden Pyrinnön tilille: FI9451660220019672. Viestiksi "Jäsenmaksu 2022-2023  <jäsenen nimi>"

Jäsenmaksu on 10 €.

Täytä jokaisesta perheenjäsenestäsi oma lomake! Lasten sähköpostiosoitteeksi voit laittaa vanhemman sähköpostiosoitteen.

Kannatusjäsenmaksu:

Olit yhteisö, yritys tai yksityishenkilö, voit tukea toimintaamme liittymällä kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenmaksun suuruuden voit itse päättää, vähimmäissumma on 50 €. Kannatusjäseneksi voitte liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen. Mikäli maksat kannattajajäsenmaksun, merkitse syntymäajan kohdalle: vuosi 2022-2023.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.