Jäseneksi

Korpilahden Pyrinnön jäsenmaksu

kaudelle 2019-2020!

Jäsenmaksu:

Korpilahden Pyrintö ry. on Suomen Lentopalloliiton, Työväen Urheiluliitto ry:n ja Keski-Suomen Liikunta ry:n jäsen.

Jäsenmaksu on sisälletetty pelaajilla ja harrastajilla pelaajamaksuun.

Toivomme vanhempien, yhteistyökumppaneiden ja kaikkien niiden jotka haluavat tukea lentopallotoimintaa Korpilahdella ja mahdollistaa toiminnan jatkumisen ja tulevaisuuden, liittyvän jäseneksi.

Jäseneksi voit liittyä täyttämällä oheisen lomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun Korpilahden Pyrinnön tilille: FI9451660220019672. Viestiksi nimi + jäsenen nimi

Muuta maksajaksi maksuvaiheessa jäsenen nimi.

Jäsenmaksu on 10 €.

Täytä jokaisesta perheenjäsenestäsi oma lomake! Lasten sähköpostiosoitteeksi voit laittaa vanhemman sähköpostiosoitteen.

Kannatusjäsenmaksu:

Olit yhteisö, yritys tai yksityishenkilö, voit tukea toimintaamme liittymällä kannatusjäseneksi. Kannatusjäsenmaksun suuruuden voit itse päättää, vähimmäissumma on 50 €. Kannatusjäseneksi voitte liittyä täyttämällä alla olevan lomakkeen. Mikäli maksat kannattajajäsenmaksun, merkitse syntymäajan kohdalle: vuosi 2019-2020.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.